Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




kucar kacir
Monday, June 7, 2010 | 1:48 PM | 0 comments
First bln 7 nih aku kne pndh k.l pule....
Dri k.l pndh p11.dri p11. pndh p18.dri p18 pndh k.l...
Adoi.. bepindah rndah pule aku nih.cbe laa klu pndh korea best laa jgk kn
B4 this aku ddk ngn kkq aku.tibe2 lak mak aku soh aku ddk2 ngn dye..
Argh !! kjp dok sni kjp dok sne..igt aku nih patong ke ape?(kn daa sumpah seranah)
Aku ddk ngn kkq aku pon bersebab..tibe2 mak aku soh ddk ngn dye aku tatau sbb ape.
Maybe dye rndu kt aku kott.thats why dye soh aku ddk2 ngn dye.(pasan)
Korang mesti ta penah tgk muke kkq n mak aku kn....
Ni haa na tnjk....
Loading...na bluetooh jp
1
2
3
Toot !!




norlidawati(mama)



nurul suhasni(kkq)



Haa tgk..sudaa kah anda lihat ?? muke kkq n mak aku ta cntik mcm kkq n mak korang..

Second skrng otak aku tgh serabot...bnyk bnde aku pikir.bnyk bnde aku na slesaikn..
Ape yg korang tau cume ngutuk ngutuk dn ngutuk...hai tade krje lain !
Org semue tgk aku happy hri2.ta pnah na tnjk mke aku nih pnoh mslh or mke kesian..
Aku happy couse aku na org yg aku syg happy jgk(kwn.kkq2 angkt.family only!)
Aku ta na tnjk mke aku mke brmasalah.sbb aku ta na dorang risau....
Kang jkg mcm2 soalan yg aku kne jwb.....korang slalu nmpk aku trsengih je mcm barbie.
(ta main la kmbing).






Tpi pnah ke korang tgk mke aku mcm nih ??




Ta kn.... aku nih mmg daa menipu korang dgn senyuman sdgkn dlm hati aku..cume DIA je yg tau.
Aku jgk dah menipu dri aku.dgn mengembirekn dri aku sndri....

Third knape slalu aku kne jge hati org ? hbs bile lgi korang na jge hati aku.
Korang igt aku tade prasaan ke ?! aku diam je ape yg korang buad kt aku.
Korang na ape2 insyaallah aku blnje.klu aku ta blnje korang awl2 aku blnje lmbt2 jep.
Atleast aku blnje.prnah ke korang hrgai?! Pnah ke korang ucpkn trime kasih dgn kwn selamenye ?
Ni aku daa blanje korang ucpkn trime kasih n pegi mcm tuh je.korang igt aku nih ape?
Aku buad semue tuh sbb aku na jge hti korang.aku ta na korang pegi dri aku.lpekn aku.
Aku bknnye na mengungkit atau ape.cme aku na luahkn ape yg aku pndam slame nih.
Mmg aku ta tkot..sbb bile korang tglkn aku.mesti ade org bru yg akn dtg untuk ceriekn hdop aku.
Forth aku sbenarnye ta phm ape maksod “bestfriend” adekh kwn dn tros prgi mcm tuh
Atau kwn dn tdak tggl kn aku....mslhnye korang daa mention prkataan “bestfriend”.
Tpi mne “bestfriend” nye ? org slalu ckp kwn lbih dri pkwe or makwe.
Sbb? Pkwe or makwe bole kite cri.belambak.tpi kwn ?? kwn jge bole kite cri...
Tpi “bestfriend”? ta rmai yg bole kwn buad selame lamenye.aku yakin !
Lain kli klu na mention prkataan “bestfriend” tlg laa ikhlas dri lubok hati korang tuh.
Jgn memainkn prasaan org.phm? siap buad gang bagai..tpi...mne pegi semue tuh ??
Jgn laa korang sekadar ckp korsong.pliss laa ubh skit cre tuh..
Ye aku thu aku pon ade buad slh jgk.tpi pnah ke aku tgglkn “bestfriend” aku ?
Korang yg tgglkn aku adelaa..klu ta puas hati atau ape.luahkn jelaa..
Bnde bole selesaikn...dn jgn la korang kwn ngn org tuh bersebab yg ta elok...
Aku ta suke na menaip bebanyak..sdgkn bkn korang amik kesah pon...
So ADIOS ! ^_^


Written with love<3

Older Post | Newer Post