Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




tgk laa mcm mne
Monday, June 7, 2010 | 1:45 PM | 0 comments
Ujian prtghan thn nih mak aku na aku dpt 4a
Mslhnye...bole ke aku dpt?? subject yg dye na A:
1)bm
2)math
3)sc
4)bi
*bm tuh untuk due2 laa(krangan n pemahaman)
Adoi..upsr pon aku dpt stu A inikn skola menengah ,
Daa la subject upsr yg mak aku na , hopefull laa !
Kata mama klu dpt a subject yg dye na tuh , dye akn bgi laptop n ape yg aku na ,
Kata abg aku klu dpt A tak kesah mte plajaran ape , dpt guitar bru n bole msok klass guitar
Kata abah aku klu dpt A plig kurang pon 3A bole dpt ape yg aku na.....

Mslhnye aku ta yakin bole dpt A !!!!! waaaaaa !!!
Aku daa try jwb ujian tuh.hrp2 dpt laa A !! amin....
Doa2 kn lah aku , nnt aku doakn korang balik ye !!

Korang pon mesti same gk kn , klu dpt a mesti parents korang na bgi hdiahkn
Aku thu setiap manusia pndai n ade otak , cme kite je yg ta reti na gnekn.
Berdoa sudah smyang sudah,bermohon sudah,tinggal tawakal je nih
Hrp2 ALLAH makbulkn laa doa aku ,
Aku daa try the best daa takat mne yg aku bole buad ,

*tggu je la nnt bile daa dpt result aku share.walaupon terok.atau baik skalipon.

Older Post | Newer Post