Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




mama :))
Saturday, October 22, 2011 | 9:47 AM | 0 comments



dont look at me , im not the mama. hehe sorry gmba rosak ! wahh manje sunggh aku dgn si mama ye , ank bongsu kan :)) today birthday mama , ilove her , she's the best mom i ever had , walaupon sometimes aku bengang gan dye , hehe im sorry sbb byk melawan ckp , she use to call me baby , not only her , but my family and my friends kt kl ney :) hee . aku rasa untung and gratefull gile sbb mama still hdop , aku tk dudok gan dye , aku dudok gan kakak bile aku rndu dye msty aky nages tiap malam , tkde sape tahu . just aku sorg and DIA je yg tahu :) ya ALLAH terima kasih sbb kau pnjng kan umor mama . iloveher so much

You're always there for me
Have always been around for me even when I was bad
You showed me right from my wrong
Yes you did


Older Post | Newer Post