Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




biase kan :)
Friday, November 25, 2011 | 6:38 AM | 2 comments
hey ! sile bace entry buat kali ke dua :) ape yg biase weyh ? aku pon tktahu ape yg biase . sje letak entry cengitu *mukaselambe* actually dsini aku nk cube biasekan diri dgn dugaan and cabaran dlm hidop , hidop kite mcm roda , kejap dekat atas , kejap dekat bwh , so kite kena bersyukr and redha je dgn ape yg kite dpt , tk kira lah bnde tuh baek ke burok , kalau dari sekarang kite tk biase kan , bile dugaan dtg.... mcm tuh je kau teros boleh down , so dari awl lagi kau kena biasekan , sometimes ade org walaupon dah biase terima dugaan , tpi bile org yg terdekat or org yg dye syg pergi tggl kan dye , dye boleh down jugak , but lame kelamaan dye akan fikir positiv and move on ! so aku pon tkde lah dah biase kan diri utk terima dugaan , siket-2 boleh lah , sometimes bile aku down , ayh aku sentiase utk bgi aku support , bukannye family aku yg laen tkbgi support , cuma ayh aku more bgi support lah . so try to face it okay peeps ?


"hidop kite mcm roda , kejap dekat atas , kejap dekat bwh"

Bile kite berada di atas , takpayah lah nk berlagak sgt , one day kau akan kebwh jugak , so leklu kay ? HAHA mcm kelakar pulak entry kali ney agak serious , takpernah penah en , tkpe sekali sekala , bosan ? dipersilakan dgn segala tkde hormatnye tekan "X" *mukakerek* okay continue , aku pon tktahu knpe aku tetibe post pasal bnde ney --' . okay i know setiap manusia penah melakukan kesilapan aitee ? so learn from mistake , jgn lah lepas kaudah learn tuh kau ulang kesalahan yg sama . never (!) . padahal aku pon penah buat salah en ? tkpe watlek watpeace dulu =) . Okay everybody hve their own experience right ? same goes to me . like my sister said "experience is the best teacher" aku pon tktahulah ape yg the best teacher sgt tuh -,- but maksod dye sesgt mendalam kan ? okay so disini aku pon tktahu ape yg aku cube smpai kan , but renung-renungkan selamat beramah ! *mukaexcited*

p/s: aku tktahu knpe aku letak gmba aku yg takseberapa tuh . wtv pon kbye :)






love,puteri

Older Post | Newer Post