Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




:))
Tuesday, November 8, 2011 | 6:57 AM | 0 comments


nmpk tk gmba ? nmpk ? sje je nk buat gimik siket :P hehe , esok sekolah mmg tk best , akhir thn mne belajar , knpe nk kasy sekolah ? hadoyymak cegu cari pasal lewwz :D tpi kite rndu cegu kite aaw aaw gituww rndu kt cegu , and kwn-2 kite , kalu cuti pon bosan jugak , kalu sch pon bosan , hbes nk buat ape ? tahu tk ? bnde ney mmg aku tktahu nk buat ape , buku teks aku tk cukop , patuh kena byr . kalu tk byr tk dpt lah aku buku teks thn dpn :( cane nk settle ? nk btau kkq aku mapuih aku kena japg , nk bgy thu ayh aku japg mcm-2 soalan pulak , nk bgithu mama ? dah bebel smpai letih bru nk bgy . so cane ney ? ade sape-2 nk tlg bgy duit tk ? dahlah sume harga buku teks yg aku hlg kira balek RM55.93 , gila owshemm kan ? kau ade byk cengini ? nk cekaw mne duit ney ? nati cuti pnjng kan ? mmg aku tido tk bngon-2 lah #kayypelik , tpi kan tpi kan , naty kite rndu kite pye boyfie lahh , cane ney ? alahh ! kite syg kite pye boyfie#gentlegedik , kayy diam sume , aku nk sign out bloggah , nk log out pesbuk , nk tutop google chrome , nk refresh siket , shut down , tutop pluck , then ? pegy joget #akutipu , then tdo lah amoii , byebye salam , nyte :*

Older Post | Newer Post