Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




malaysia
Monday, November 21, 2011 | 8:24 AM | 0 comments


tonight malaysia mng vs indonesia . nice one malayisa . ibiyou tau . dorg sume mude-2 kot hehe suke sgt kgedik sebentar . mula-2 time strt bola tuh aku dah fed up aw sbb indon goal kan dulu , but dlm hati aku ckp tkpe malaysia mase byk lagi , chill okay ? then lame aku tggu cengitu..... atlast GOAL !!!! aku dah lah tkde suare pon boleh jerit gak , tkmau cite panjang . yg penting malaysia mng okay ?! so we rock ! haha tak memasal



ini khairul fahmi che mat [apek]

dye ney cekap jugak lah , dlm byk-2 goalkeeper yg ade , aku paleng favourite dye . good job aah tdi ! walaupon ade yg terlolos kan , dah bukan naseb kan hero ? aicehh ! hheheh





ini pula asrarudin [asra]

dye lah yg goal kan 1 tady . owshemm aa weyh ! ilapbiyou gak tau , thx for bagi malaysia satu goal yg bukan penalty :) tpi malang kena layang kt kuning . tkpe as long as dye dah goal kan :>


muslim

okay ini yg aku pleng favourite di antara ramai-2 ney haa . hehe hnsem je bile dye maen bola kan ? time bol tdi pon aku asyik dnga byk kali je org yg tukang ckp tu sebot name dye , kaki pnjng wooo , gilee cool en ?



fakri

okay dye ney pon cool , byk kali jugak nk goal kan , tpi tersasar . ohhmaigegirl ! sokey but kite mng en !

baddrol

okay dye ney kapten malaysia u23 , ye rmbot agak nerd tpi dye hero ! ilapbiyou jugak okay ? kasi tabik sama dye siket !


okay malaysia bile kite dah mng , indon sendiri malu kan ? yelah dorg dah caci negara kite , dorg bakar bndera kite tpi dorg cari kerja dekat negara kite jugak en , but kite cool je en :> no matter wht happen kite sabar je , sabar tu kan separuh daripde iman , tpi kalau dah terlebeh dari iman mmg takboleh nk buat ape dah lah en , indon not bad jugak , sbb beratus ratus minit weyh nk kalah kan dorg , tkpe semua itu lupakan , kite dah mng dah pon, ALHAMDULLILLAH ! ALLAH sentiasa mnlong kite en ? tkpe :) okay after this malaysia vs syria pulak . jgn gentar HARIMAU MALAYA ! boleh pnya insyaALLAH , pape pon let's pray for malaysia semoga selamat smpai kesini , amin ! thank you for make we proud of you HARIMAU MALAYA

Older Post | Newer Post