Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




2 Dalam 1
Thursday, December 29, 2011 | 10:34 PM | 0 comments
Haa nmpk entri yg agak berani utk tontonan ramai . hihi actually nk cite yg pasa rituh puteri ade update kt fesbuk cani "aku tk reti masak . so what ?" haa see ? sbenarnye bukanlah puteri nk bangga puteri tak reti masak ke ape. pikir mak puteri tk marah ke ? mama ckp "muke lawa pon tak guna kalau tak reti masak" sentap kejap disitu -..- . even abg puteri pon reti masak sardin lah , telor masak sambal lah . puteri ? masak air , maggie , telor tu boleh lah . hihi .. puteri bukan taknak belajar cume sifat malas dah terperap dlm diri nk buang jauh jauh pon susa jugak . smpaikan mama kate baik puteri takpayah jadi pmpn LOL . it is the right time nk belajar masak ? yes it is !! lelaki mesti suke pmpn yg pandai masak kan? so pasal bnde tu puteri tak pikir sgt pon . so tetibe hari khamis tu mood malas taktahu g mne . terbang kot o.O tetibe ter-jadi rajin , dgn tiade sbb.. okay kalau nk masak mesti step by step kan.. belajar masak ini dulu.. itu dulu.. but puteri tidak. tahu tahu terus masak Kari Udang .







haa see ? tidak lah GAHH mne pon.. yelah sbb baru belajar kan :) mama mkn kemain haa die puji melambong.. bukan sbb nk jaga hati . sbb mama mmg cerewet . tetibe jadi sedap. waahh ! great puteri .. i think bakat terpendam ! yeah awesome (Y) . so lelaki luar sane cepat amek buat isteri :P ktidak lagi puteri masih belajar and ingin capai cita cita *ayt takboleh belah* . so this is my cook :) well done puteri. nice one :)

P/S: doakan puteri utk PMR nxt yr . And next yr insyaALLAH puteri nk pakai tudung . amin !




Older Post | Newer Post