Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




hey yg disana !
Thursday, December 8, 2011 | 12:14 AM | 0 comments



haa nmpk tak tittle yg agak pelik sbb yg disana tuh . haa amboih ! yg disana tu sbenarnye yg si EXs boyfiee. haa kemaen ade "s" haa , byk ke ? tidak pon cume dlm 6 org je ex kite (Y) siket kan ? well dah diam ! okay wahai incik EXs yg mungkin akan bace ini . sile bace balek gmba di atas ! yaa mmg sgt tepat lah ayt dekat gmba tuh :) aku saje je tak remove korg sbb aku nk korg tgk aku lebih bhagia without korg okay . thts mean aku ney still boleh move on lagi tnpe korg walaupon time cpl dulu menangis bagai . aku mnangis bkn sbb aku lemah tpi aku kuat .. yeah ! all gegirls yg kat luar tu nangis sbb korg sbb die seorg yg kuat ! air mate kekuatan bukan kelemahan :) kecuali pmpn yg dok toreh tgn bunuh diri tuh die sgt lah bodoh dan aku sgt tidak setuju dgn tindakan die . hell yeah mmg takde kena mengena dgn aku but memalu kan kaum pmpn dude ! dah cinta sgt tu haa tak kemane , akhir kau break jugak kan ? tkpe dont worry cinta sejati akn dtg tnpe perlu dicari . believe me , sbb ALLAH yg tntukan jodoh kite kan . so one fine day.... Guys yg diluar sane tuh hati pmpn sgt sng tersentuh . kasar mcm mne pon pmpn die akn tetap sng menitiskan air mate , so please.... jage lah hati ktorg ney . byk tau penderitaan yg pmpn akan lalui . yg guys ? alahh tak rase ape ape pon , just tnggogjawab yg besar je :) okay watlek eh ? So to my dearest EXs , tak kesah lah sape yg mintak break tuh ape sume , but aku nk kau tahu yg tanpa kau dalam hidop aku , aku lebih bhagia tnpe mngalirkan air mate , kalau mengalirkan air mate pon bukan sbb korg dah . bile aku fikir balek tkde guna pon nangis sbb guys , haha like seriously aku mcm takpercaya yg aku akan post pasal bnde cenggini .. so just read it okay :) iloveyou readers !




p/s: Air mata seorang perempuan sangat beharga terutama air mat seorang ibu :)




Older Post | Newer Post