Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




ilapciyou
Thursday, December 1, 2011 | 2:14 AM | 3 comments

gmba takde kena mengena kot . kot lah :/ if korg bce aku punya status dekat facebook kan , aku demam tau , and mama ade dekat ruma ney haa . mama selalu backup abg aku , smetimes ape yg aku buat semua salah walaupon bnde tu tak salah senanye , dye selalu marah aku , smetimes aku pon melawan lah , then pagi tadi aku dah strt demam , aku tdo sbelah dye sbb kakak aku tdo bilek aku --' . dye pelok aku , ohh gile peacefull kot :) dye taktahu lagi time tu aku demam , then aku btau dye aku demam , dye rase badan aku , dye kate panasnye , kamu kena hujan ke ape sume , tht time aku baring dekat dye punya peha tau , dye urut urut kepala aku , dye usap usap secara tibe tibe air mate aku mngalir , then dye tnya aku knpe nangis , aku just gelengkan kepala , dye lap air mate aku, dye selimut kan aku , in the same time dye tegor aku lah , dye ckp tu lah menghadap computer 24 jam cemane tak demam and mendap . aku pelik jugak , boleh demam ke menghadap computer 24 jam , hurm ... then my sister yg tdo kt bilek aku bgon soh aku buat kerja rumah , *kepalahotakdyelah* my mom ckp aku demam semua haa teros dye diam , and sekarang ney i feel better lah , mama letih kot skg ney dye tgh tdo . rupa rupanya selama ney dye marah aku ape semua rupenye dye ataking care jugak pasal aku . yelah mak mne yg tak syg kan anak kan , dlm marah marah dye tu sbenarnye dye syg kan ? so ilapciyou mama






p/s: aku mmg anak manje , ade masalah ?





Older Post | Newer Post