Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




teringat.....
Sunday, December 4, 2011 | 1:37 AM | 0 comments

okay lihat dua gmba di atas ini ? gmba yg first tu cantek tpi bile di edit oleh aku yg bajet terel edit ney mmg jadi cengitu :) atas itu family aku , tak semua but separuh je , ktorg mmg takboleh kumpol semua sekali sbb nati jadi kecoh rumah boleh runtuh , sbbnye family aku mmg happening hbes (Y) okay yg ade dlm gmba ats itu cume...
dari kiri ---> abg.im , kak cik , yang , abah , yeayea , abg cik and aku . itu semua name pnggilan dorg , yg AKU bukan name panggilan aku :) okay gmba yg bwh dari kiri atas ....
---> abg.im , kak rose , yeayea , yang , kak cik , aku , abg cik . yg dudok ---> abg mail dgn qistina .

yg kak rose tuh bini abg aku yg abg im tuh , abg mail tuh laki kakak aku yg YANG tuh , qistina ank dorg , kak cik pon dah kawen but anak-2 dye taknak masok gmba-_- , mama tkde sbb mama tak ikot balek kg , time ney bukan dekat rumah opah aku , but dekat rumah abg aku , kemaen haa pedalaman hbes rumah dye wehh , gentle aku tnya soalan yg same byk kali , "abh lame lgi ke nk smpai" yg tu lah soalan yg aku asyek tnya , abh pon dah naek bosan . gmba tuh ktorg nk gerak nk pergi rumah opah nk convoi jln beraya dgn cousin sume lah , hbes superb kalau raya dekat kg abh ney , kalau kt kg mama tkpyah ckp .. bosan hbes , org kelantan kan -_- time tuh bukan raya pertama tau , pendek kan aku ? yesss mmg aku pendek pon . ade masalah ? ade ? takde hal .. aku rindu moment ney , time dah smpai rumah abg aku tuh ktorg celebrate birthday abh dgn abg.cik ade vid tpi aku tknk tnjok , malu >.< aku ney pemalu org nye :P family aku ney tak semegah family korg , ktorg tak kaye ktorg normal sahaje , tpi family aku sgt supportive protective , jgn cari pasal dgn salah sorg family aku sbb kau akan dapat ape yg kau tak jangke , so beware ! korg takperlu kot tahu lebeh mendalam pasal family aku , and korg pon taknak tahu kan (!) okay the end sbb aku taktahu nk tules ape (Y) , byebye peeps



p/s: kepoh kepoh !






Older Post | Newer Post