Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Wednesday, March 14, 2012 | 5:42 AM | 0 comments




Assalamualaikum...

Ohmangai! k tetibe, harini actually me nk cerita about our outing before she gone :O okay stop merepek. actually bnde ni tak jngka pon, tetibe pukul 10 gituw aisyah cll me, dahlah tak bgun lagi en, igt baru nk jadi sleeping beauty *puhhlease* die ask me kt mne semua then tnya nk pergi alam tak bagai, duhh! me so mgntuk but who cares, siap siap mndi pergi dpn sch, then met acap semua bagai haktuih! k... blalalalala... they make me laugh...

Bahagia betul me on tht day, duit keluar cuma utk karok je, mkn di tanggung beres :D k lalalalalal.... let the picture tell you how happy i am :) ngehehe





see the excited face? (Y)

K time karok kite mmg taktahu malu >.< wehh pantang nmpk mic pntang nmpk camera. ohh yaa well :3 but i love them so much much much :) friendness aitee? k loveyou :*


P/s: bru jumpa dah rindu si aisyah anak sahar ni. hmm cpl dgn aku jom? k tetibe >.<

Older Post | Newer Post